2011. június 12., vasárnap

WWE '12

Én, mint nagy pankráció fan természetesen játszottam már a WWE Smackdown vs. RAW sorozattal. Sőt csak ezért vettem PSP-t (!!!) ugyanis PC-re egyik részt se adták ki. Véleményem szerint az összes pankrációs játék élvezhető de ez a sorozat mindegyiket felülmúlja (2. helyezett a TNA Impact! amit szintén nem adtak ki PC-re!). a sorozatnak a lényege az,hogy minden évben kiadnak egy jobb, bővitett, új pankrátor listával rendelkező játékot. Sajnos még nem tudtam játszani a 2006-os és a 2007-es részekkel de az összes többivel igen és elmondhatom,hogy mindegyikben találtam egy olyan dolgot amiért tovább játszottam. Természetesen már most vártam a 2012-es változatot. Már azon is meglepődtem,hogy átnevezték a sorozatot WWE '12-vé. Természetesen most is csodálatos grafikát és élethű játékot ígértek. Aztán azt olvastam,hogy (figyelem) "A „WWE ’12” ősszel fog megjelenni, kizárólag XBOX 360-ra, PlayStation 3-ra és Nintendo Wii-re."
Kérem miért?????? Már így se adják ki PC-re és mostmár a PS2 a PSP és a NINTENDO DS változatot is hanyagolják???? Ez felháborító. Amit csinál mostanában a WWE...
Üdv: Cody

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése